Carlsberg lancerer danske hyggeområder på britiske musikfestivaler

Det danske “hyggeområde” kan opleves på Virgin’s V Festival i Hylands Park og Reading Festival, og var på Latitude Festival i sidste måned.

Aktiveringen er en del af mærkets “The Danish Way”-kampagnen, der begyndte i april med Mads Mikkelsen i en tv-annonce produceret af Fold 7.

Carlsbergs brygmester, Bhavya Mandanna,vil sammen med den danske restaurant Snaps + Rye sørge for skandinaviske godbidder til Carlsbergs øl.

En Carlsberg Export VIP-bar vil understøtte “Danish Quarter” -aktiviteten på tværs af en bredere festivalportefølje, der kan opleves i Leeds, V Festival i Weston Park og til TRNSMT.

Reklamer

Skriv et svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out /  Skift )

Google+ photo

Du kommenterer med din Google+ konto. Log Out /  Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out /  Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out /  Skift )

Connecting to %s